mandag den 5. april 2010

Det er godt nok lang tid siden, jeg har skrevet noget her. Men Dublin og Barcelona tog ligesom al min tid. Godt var det dog.
Først Dublin. Det var en virkelig, virkelig skøn tur. Mest fordi det omhandlede 2.ab. Men generelt kan jeg godt li' Dublin - den minder lidt om London. Dog er Dublin mere intim, hvilket giver en rigtig fin og hyggelig atmosfære.
Det samme gælder Barcelona (den minder dog ikke om London). Det var lidt en udfordring at være afsted 12 personer mellem 1 og 79 år, men det gik. Vi så selvfølgelig alt det obligatoriske, men havde også masser af tid til at slappe af og nyde de 22 grader. Skønt!
Jeg har taget en masse billeder i begge byer, men dem lægger jeg ud en anden dag. Lige nu bliver det til en opfordring om at høre Lykke Li's Posibility og se den dertilhørende video. SmukSmukSmuk! Og så lige et par billeder af den dejligste dreng i hele verden, min fætter Frej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar