lørdag den 24. juli 2010

Sommer!

Hold da op, det er da godt nok lang tid siden jeg har skrevet noget her på bloggen! - jeg undskylder!
jeg har indtil videre brugt sommeren på Roskilde Festival '10 (som var fan tas tisk), mormor og morfar, sommerhus og lige nu er jeg i KBH med mor, far og lillebror. Det er dejligt! Vi har været rigtige turister og set A L T. Igår aftes var vi i Tivoli, hvor Dúné spillede - helt eminent koncert (er der forresten nogen, der har set en anmeldelse af den? Jeg kan nemlig ikke finde nogen..)! Imorgen tager vi videre til Sverige, hvor vi skal slappe af inden turen går hjem til Hobro..
Jeg har taget en masse, masse billeder, som jeg nok skal lægge ud på bloggen, når jeg engang får taget mig sammen og finder et sted med internet, som min computer kan bruge.. Det skal nok blive hurtigst muligt, bare rolig..

Fortsat god ferie til jer derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar