tirsdag den 25. maj 2010

Pinseferie med Maja














Jeg havde i pinseferien besøg af min rigtig gode veninde fra efterskolen, Maja. Vi lavede ikke rigtig noget spændende, men vi nød i den grad det gode vejr, hvilket også fremgår af billederne, hhv i Hobro og i vores sommerhus i Lønstrup. Vi ser ikke hinanden så tit, så det var rigtig dejligt at tilbringe et par dage i hendes selskab, eftersom hun heller ikke skal på Roskilde.
Et par dejlige dage med en dejlig pige.

I går blev Laurits officielt udnævnt til Verdens Bedste Lillebror.
Den 19. juni er der en en-dags festival i Århus kaldet Northside. Det ligger på min 18-års fødselsdag, som jeg ville elske at tilbringe i selskab med Mew. Mor ville dog under ingen omstændigheder lade mig tage afsted. "Du skal holde din fødselsdag hjemme, så vi kan fejre dig". Tsk. Men i går kom Laurits med et stykke papir, som skulle repræsentere en billet til Northside. Han syntes, at det var synd, at jeg ikke skulle med, så mor gav ham lov, til at give mig en billet i før-fødselsdagsgave.
Han er skøn og jeg er GLAD.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar