fredag den 4. juni 2010

Min baby!

Undskyld, at jeg ikke har skrevet i lang tid! Jeg har slet ikke haft tid..
Min computer valgte i sidste uge at stille træskoene. Jeg sad midt i AT6, så det var virkelig dårlig timing. Heldigvis reddede min kære far alle mine billeder og dokumenter, så det løste sig i sidste ende. Nu har jeg så fået en ny computer. Det er ovenstående baby! Det er en Asus, og den er super lækker - passer lige til tasken! Jeg ved godt, at det ikke er en Mac, men mindre kan altså også gøre det.. Jeg elsker den i hvert fald!
I går var jeg i byen med Mathilde, Cecilie, Kirstine og hendes veninde, Mathilde. Det var virkelig hyggeligt og rigtig sjovt. Mathilde nr. 1 og Cecilie sov - som altid - hos mig, og vi havde en skøn eftermiddag i solen med tømmermænd og Sommersby Elderflower-reklamer. Dejligt!
God fredag aften til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar