mandag den 28. november 2011

e.l.f




Jeg har modtaget min første pakke fra e.l.f - Eyes Lips Face - og jeg er svært begejstret. I pakken var der:

To børster - bronzing brush og smudge brush

En pakke kunstige øjenvipper i små buketter

En pallet med skes cremeøjenskygger - farverne er perfekte her til vinter

To læbestifter - Posh pink og nicely nude (sidstnævnte er en mineral læbestift)

En læbepomade - Strawberry creme

En neglelak - Glitter glam

Jeg er godt tilfreds med de ting, jeg har modtaget. Dog har jeg så også erfaret, at det klart kan betale sig at give de ca. 18 kr. mere for i hvert fald mineral læbestiften, da den generelt er bedre at bruge end den almindelige læbestift (men dén har til gengæld en virkelig pæn farve!).

Men altså, jeg er glad, og det er bestemt ikke sidste gang, jeg bestiller fra e.l.f.!


/Sigrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar