torsdag den 17. november 2011

The King's Singers.

... Eller som vi i Hobro Kirkekor ynder at kalde dem: King Swingers aka. Swin Kingers.
I tirsdags var vi til hhv. workshop og koncert med The King's Singers - et korensemble bestående af seks (meget charmerende) engelske herrer. Måske ikke så interessant for jer (?), men som den sang- og korfreak, jeg er, var det virkelig en stor oplevelse. De er sindssygt dygtige til det, de laver - hvad enten det er undervisning eller koncert. Vi fik alle rigtig meget ud af det, og vi lærte virkelig meget om sangteknik og om at synge i kor.
Koncerten var også ret vild. De står jo bare seks personer på en stor scene og synger uden mikrofon og synger en hel sal op. Jeg kunne nemt komme ind på en masse tekniske ting, som gør det til sådan en stor oplevelse for mig, men det vil jeg spare jer for. Jeg ville egentlig bare fortælle, at det var en virkelig god dag. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar