søndag den 14. marts 2010

Travl weekend. Igen.

Ja, som overskriften nok antyder, så har det igen været en travl weekend. Eller travl er måske så meget sagt, men den har i hvert fald været fuld af oplevelser. Jeg har nemlig været på Talentklasse-weekend i Aars sammen med andre talentklasser- og lærere. Det var virkelig godt - specielt at få indput og idéer fra andre, der har den samme glæde ved musik som jeg selv! Vi havde sammenspil og master classes med andre lærere end vores egne, hvilket gav mig virkelig meget. Jeg havde en kvinde ved navn Vibeke Falden til både sammenspil og sang-master class. Hun er sindssygt dygtig, så det var virkelig en rigtig dejlig og lærerig oplevelse!
Idag er der kun 1 UGE til Dublin, og God Dammit, hvor jeg dog glæder mig. Det bliver virkelig lækkert at komme væk fra Hobronx i en uges tid!
Opvarmningsbilleder til Dublin:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar