fredag den 5. marts 2010

WEEKEND!!

Puha, så er det endelig weekend!
Jeg har ikke skrevet i et par dage, så der kommer lige en kort opdatering:
Onsdag var jeg "syg". Jeg magtede ikke timer til kl. 15.15, så det blev til en fridag, hvor jeg blandt andet fik flyttet rundt på værelset. Dejligt.
Igår var stress-dag med 4 moduler, kor, 2 x teori- hørelære, klaver og sammenspil. Jeg er med i Talentklassen på Mariagerfjord Kulturskole, som tager ret meget af min tid. Men tilgengæld er jeg sammen med en masse dejlige mennesker flere gange om ugen, jeg får spillet en masse lækket musik, og jeg lærer sindssygt meget. Det er også dejligt!
Idag havde jeg glemt svømmetøj, så jeg gik hjem og tog en morfar. Derefter stod den på fransk, hvilket for en gangs skyld blev til en rigtig god og sjov time!
Så nu skal der slappes af og ses X-factor og heppes på Thomas!
Imorgen er der galla på gym, hvilket jeg glæder mig ret meget til nok blive sjovt at se alle de kære 3.g'ere danse lanciers (;
Til sidst lige en tak til Mia (som skriver http://farveladeliv.blogspot.com), som gjorde mig opmærksom på fuglesangen den anden dag. Det gjorde mig opmærksom på, at foråret nu er kommet. Tusind tak for det!

God fredag aften til jer der ude!

1 kommentar:

  1. hihi, det var så lidt Sigrid. Det er jo faktisk forår! :)

    SvarSlet