søndag den 7. marts 2010

Begivenhedsrig weekend..

Weekenden er nu fortid, og jeg kom helskindet igennem.
Først SSB (sang, spil og bevægelse) med Talentklassen. Det lyder tosset, men hvor var det dog sjovt! Derefter Galla på gym. Hvor var de dog allesammen meget, meget fine, og hvor glæder jeg mig dog bare til næste år!
Idag stod den på sang i kirken og klassisk koncert med Randers Kammerorkester og MGK elever. Dét var meget, meget imponerende!
Imorgen er der AT5 hele dagen, hvilket betyder ingen lektier. Mmh.. Nu burde jeg ringe til min gode veninde, Uma, men der er jo Livvagterne lige om lidt, og jeg er simpelthen SÅ træt. Det må blive imorgen.. Jeg håber, at det går..
Nu ville jeg så ha' smidt et link med Thomas' optræden i X-factor i fredags ind. Men lortet (sorry) virker ikke lige nu, så I må selv lige se det på Youtube - hvilket I skal gøre, hvis I ikke allerede har set det. Dét er nemlig grunden til, at Thomas er 1000 gange sejere end de andre! Basta!

Peace out og god søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar